ההבטחה שהעניק מרן לרבנית, כששלחה את הגר"י יוסף לישיבה

"יש הרבה שלא זכו להכנס לישיבות לצערינו. אבל אתם זכיתם ולכן אתם צריכים לשמוח על כך"
ישראל פריי 1 Comment on ההבטחה שהעניק מרן לרבנית, כששלחה את הגר"י יוסף לישיבה

"תרקדו משמחה, תשירו ותהללו את ה' שזכיתם להיות בני תורה ותלכו בשמחה לישיבה" – כך אמר אמש מרן הראש"ל הגר"י יוסף שליט"א למאות בני ישיבות בביתר עלית בערב קומזיץ מרגש סביב שולחנות ערוכים למאות בחורי ישיבה שהשתתפו ברשת עניפה של ישיבות בין הזמנים בעיר

"יש הרבה שלא זכו להכנס לישיבות לצערינו. אבל אתם זכיתם ולכן אתם צריכים לשמוח על כך"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

באירוע ענק שנחגג לקראת פתיחת זמן אלול בהיכלי הישיבות, נחתם פרוייקט ישיבות בין הזמנים לבני הישיבות בביתר עלית, פרוייקט שנחל הצלחה רבה והכה גלים בעיר ומחוצה לה, בפעילות מתוכננת שטרם נראתה כמותה בערים החרדיות; מאות בני ישיבות בעיר הוכיחו את הצורך החיוני בהקמת ישיבות בין הזמנים המשלבת סדרי לימודי ישיבתיים ופעילויות חוויתיות ומאתגרות כמו שמגיע לבני הישיבות.

אירוע השיא נחגג באודטוריום החדש בעיר בקומזיץ מרגש בהשתתפות תזמורת השיליצים בהרכב מלא, לאחר ישיבה חגיגית סביב שולחנות ערוכים כיד המלך לכבודם של לומדי התורה, כשאת האירוע כיבד בנוכחותו הראש"ל הג"ר יצחק יוסף שליט"א שהפליג וסיפר על מורשת השמחה בלימוד התורה שאותה ראה בבית אבא מרן הגר"ע יוסף זצ"ל.

הראש"ל סיפר על עצמו שכבר בגיל 12 נשלח לישיבה וגלה למקום תורה. "אמא דאגה מאוד, שאלה את מרן כיצד הוא שולח ילד כה צעיר למקום רחוק מהבית. אבא אמר לה; היום את מצטערת קצת, יבוא יום ואת תשמחי בו".

אורח הכבוד באירוע היה סגן ראש העיר ויו"ר סיעת ש"ס בביתר עילית, הרב יהודה עוביידי, מי שמחזיק את תיק חברה ונוער ורושם לזכותו פרוייקטים רבים בתחום, כשהוא מצליח להפתיע בכל שנה מחדש את עמיתיו. בדברי ברכתו הודה לראש העיר הרב מאיר רובינשטיין שליט"א, אותו כינה ה'מלאך הטוב' של העיר שמלווה אותנו בעשיה הציבורית בחן ובתבונה שותף נאמן למפעל ישיבות בין הזמנים, שכל מה שנעשה בעיר לא היה יוצא לפועל לולי עזרתו ותרומתו החשובה".

עוביידי, שטבע את המונח 'זמן בין הזמנים' התייחס לשלשת השבועות של חופשת הקיץ כיחידת זמן שבה יש להעניק לבני הנוער בעיר מסגרת ישיבתית המעניקה למשתתפיה תגמולים וטיולים מאתגרים. ובפעילות אינטנסיבית במהלך השנה האחרונה עמלו בלשכתו על הפקת ישיבות בין הזמנים, אירועי קיץ, הפעלות וטיולים לבני הישיבות, וכאמור השיא היה בערב הקומזיץ שסחף אחריו את מאות בני הנוער בעיר לגבהים מוזיקליים מרגשים.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    יהדות ספרד בתפארתה! רק בגטו -מודיעין עילית שדוגלת בלכבול את הספרדים אין דברים כאלו